رز
مشکلات عشقیمونو با هم حل کنیم
عشق و دلبستگی

سلام

 

 

بچه ها رز برای ما نوشته

سلام من پسردوست پدرم رادوست داشتم بعدچندماه بعد به اثرارخودش باهاش دوست شدم اون بعد 2ماه ارتباطشو باهام قطع كردفكركنم چون داييش همه چیزو فهميدحالاهم يكي ديگه از دايي هاش كه من همچيو بهش گفتم بهم گفت رفته بادختر همسايشون دوست شده بخدا دارم ديوونه ميشم چرا بامن اين كارا كرد ازتون ميخوام كمك كنيد چيكاركنم كه بدونم چرا با من اين كارا كرد

 

 

نظر نویسنده برای رز

سلام رز جان به نظر من اگه واقعا دوستت داشت و به درد زندگی می خورد این کارو با تو نمی کرد حالا می تونی باهاش حرف بزنی یا رو در رو ازش بپرسی اصلا از همون داییش کمک بگیر

 

 

بعدا بگو چکار کردی ادامه میدیم



نظرات شما عزیزان:

امید
ساعت15:54---15 آبان 1390
سلااااام رز خانم مرسی از نظری که واسه من دادی به نظر من هم خودشو فراموش کن هم دلیل رها کردنتو به نظرت این بهتر نیست؟

شادی
ساعت15:52---15 آبان 1390
سلام رز جووون ببین اگه با یکی دیگه دوست شده معلومه دیگه دوستت نداره پس اینکه بخوای دلیلشو بدونی دیگه چه اهمیتی داره ؟؟؟؟؟؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 12 آبان 1390برچسب:, :: 14:54 ::  نويسنده : پگاه همیشگی

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مشکلات عشقیمونو با هم حل کنیم و آدرس loveproblem.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 19
بازدید کل : 12334
تعداد مطالب : 9
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1