روزان
مشکلات عشقیمونو با هم حل کنیم
عشق و دلبستگی

سلام

 

 

روزان گفته

من یه مشکلی دارم پسری رو دوست دارم و مطمعنم اونم منو دوست داره ولی به خاطر مشکلی داخل زندانه بااین که میدونم به هم نمیرسیم نمیتونم ولش کنم ازتون میخوام کمک کنید که چی کار کنم

 

 

نظر نویسنده برای روزان

سلام روزان جون اگه نظر منو می خوای ولش کن چرا؟ چون که خودت داری میگی به هم نمی رسین پس چرا هر دوتون اذیت بشین؟ ولی اگه نمی خوای واقعا فراموشش کنی پاش بمون و منتظرش باش ولی چون سابقه ی زندان داره بعید میدونم........

 

 

اگه بازم مشکل داشتی داخل همین صفحه بنویس تا کمکت کنیم اگه بچه ها نظر دادن واست همین جا می نویسم این صفحه تا وقتی مشکلت حل بشه اینجا می مونه



نظرات شما عزیزان:

روزان
ساعت15:58---18 آبان 1390
ميناخانم معلومه تاحالا به عشق واقعي دست پيدا نكردي شما نميدونيد عشق چيهپاسخ:بچه ها دعوا نکنید من هر نظری بدین تایید می کنم ولی این مینا خانم انگار واقعا اومده اینجا عقدشو خالی کنه اینجا جای این جور نظر ها نیست چون واسه مشکلات دیگران ارزش قائلیم

مینا
ساعت16:14---15 آبان 1390
شما با زندانی ها هم می گردی؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 12 آبان 1390برچسب:, :: 14:37 ::  نويسنده : پگاه همیشگی

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مشکلات عشقیمونو با هم حل کنیم و آدرس loveproblem.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 19
بازدید کل : 12334
تعداد مطالب : 9
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1