امید
مشکلات عشقیمونو با هم حل کنیم
عشق و دلبستگی

سلام

امید جان بعد از خوندن نظر من و بچه ها اگه خواستی دوباره همین جا نظر بده تا ادامه بدیم

 

امید از تهران

سلام می مشکلمو میگم لطفا کمکم کنید من از یه دختری خوشم میاد ولی نمیتونم عشقمو بهش ابراز کنم چون با هم مثل دوستای معمولی هستیم و صمیمی نیستیم اون خواهر یکی از دوستامه و دو سال از من کوچیک تره من امید هستم 24 ساله از تهران لطفا کمکم کنید دارم دیوونه میشم

 

نظر نویسنده برای امید

به نظر من هم سن تو مناسب ازدواجه هم اون پس پیشنهاد میکنم خودتو آزار نده و برو جلو تو مشکل خاصی نداری اگه مانعی داری بگو تا بیشتر مشاوره کنیم ولی برو جلووووووووو موفق باشی

 

نظر روزان برای امید

به نظرمن اقا اميداول يه كاري كن مطمعا بشي دوستت داره بعد بهش بگودوسش داري

 

 

خوب امید دوباره به وبلاگ اومده و برای ما نوشته

سلام پگاه جان مرسی از نظر و صفحه ای که واسم باز کردی
راستش بهش گفتم گفت از من خوشش میاد ولی نمیدونه جواب خانوادش چیه چون من چند سال پیش با پدرش مشکل داشتم به نظر شما چکار کنم؟

 

 

نظر نویسنده برای امید

خوب اگه واقعا همدیگرو بخواین نمی تونن مخالفتی کنن البته اون هم باید مبارزه کنه تو که تا اینجا پیش رفتی برو جلو میشه دلیل مشکلت با پدرشو بدونم؟

 

 

امید جان اگه مشکلت حل نشد همینجا نظر بده این صفحه فقط برای راهنمایی توئه



نظرات شما عزیزان:

مینا
ساعت16:13---15 آبان 1390
عجب دوره ای شده به خداااااااااااا

امید
ساعت14:59---12 آبان 1390
سلام پگاه جان مرسی از نظر و صفحه ای که واسم باز کردی
راستش بهش گفتم گفت از من خوشش میاد ولی نمیدونه جواب خانوادش چیه چون من چند سال پیش با پدرش مشکل داشتم به نظر شما چکار کنم؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 12 آبان 1390برچسب:, :: 14:25 ::  نويسنده : پگاه همیشگی

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مشکلات عشقیمونو با هم حل کنیم و آدرس loveproblem.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 2
بازدید کل : 12316
تعداد مطالب : 9
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1